Classic in the whutnut

Musik, kvinnor och sprit

Det bästa från 1900-talet

leave a comment »

alfons

Några fina bitar ur min musikkaka. Smaka och njut.

Daryl Hall & John Oates – You Make My Dreams

Warren G – Regulate

Simon & Garfunkel – The Only Living Boy In New York

Jag har en återkommande tanke som handlar om att jag ska skriva intressanta saker här på internetbloggen. Jag ingen aning om varför jag känner att jag måste tillfredsställa pöbeln men ändå finns det ett behov. Kanske ett behov av bekräftelse, att bli erkänd som bloggare…… Förmodligen.

Imorgon (oftast en månad senare. ”jag ska bara…” tillhör top tio i kategorin Bortförklaringar) kommer jag skriva något ännu mer intressant. Och kanske till och med på engelska. yay

edit: JAG KOM PÅ VAD SOM SKA DISKUTERAS IMORGON HÄR PÅ MIN INTERNETBLOGG!!!!!!!!!!
er kärleksfulla Osten olle

Written by Olle

september 29, 2009 den 6:52 f m

Publicerat i Uncategorized

Kommentera

