Classic in the whutnut

Musik, kvinnor och sprit

Han tittar hit. Se ut som att du ska hälla upp ett glas till mig!!

with one comment

Igår kom jag och min vän (han har också en blogg: http://vadkvinnorvillha.blogg.se/) på århundradets kupp. Systemet var stängt och vi behövde en vinare så vi kunde fortsätta fyllan i solen. Planen var att gå in på en krog med uteservering, köpa en flaska vin och ta med den hem. Precis när vi stoppar ner flaskan i våran påse se jag hur bartendern (som jag, haha, tyvärr känner lite grann) tittar ut genom dörren. Därmed gick planen i stöpet..

En annan vän anordnar en klubb på Kon-Tiki nu snart. Det ska tydligen vara rätt kul. Publiken har tidigare bestått av  snygga människor från Handels och HDK. Om ni går dit, se till att beställa en ”Muchachi”-shot.

pleasant1

Written by Olle

april 5, 2009 den 4:20 e m

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. den där loggan ser ut som rois pieces. men å andra sidan kanske det är han som anordnar.

    gurra

    april 30, 2009 at 5:44 e m


Kommentera

