Classic in the whutnut

Musik, kvinnor och sprit

with 2 comments

tyroneDiabetes can be a bitch

Ikväll laddade det lesbiska paret upp en bild på Ben & Jerry’s-glass. Jag frågade undrande om dom hade någon gång experimenterat med glass; än så länge har dom inte svarat, kanske börjar dom ana onåd..

Något annat jag funderat över är om jag ska operera bort min diabetes, typ 1. Det är ett så himla onödigt aber

Här kan man ladda ner låtar: http://beemp3.com/

Jag inser nu hur illa komponerat detta inlägg blev. Hur tråkigt som helst..

FIlip Lodding

Written by Olle

mars 11, 2009 den 11:02 e m

Publicerat i bloggterror

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Man kan inte operera bort diabetes klant.

    Fucker

    mars 11, 2009 at 11:16 e m

  2. thx for the notice

    Olle

    mars 12, 2009 at 8:13 e m


Kommentera

