Classic in the whutnut

Musik, kvinnor och sprit

with 2 comments

Krillebooi skriver på sin blogg:

Jag kom på att vi som bli kallade bögar för vårt utseende eller vår klädstil, nästan alltid är skit snygga eller har en nice stil, jag har aldrig tagit ordet ”Bög” som ett negativ ord, men dom som säger det till en eller till andra vill nog försöka vara nedlåtande eller tror att man ska ta åt sig på ett dåligt sätt.
Men som sagt alla som bli kallade det eller ngt liknade, är bara ren avundsjuka, så när jag eller nån av er blir kallad bög för hur man ser ut eller klär sig, ta det som en komplimang och bara dissa den fula som säger eller skriver det! Så om du tycker jag är snygg och har bra stil skriv att jag är bög och en glad gubbe! 🙂

Ta det som en komplimang om Krillebooi eller du bli kallad för bög, och dissa den som gav dig en komplimang.

Jag undrar vad som cirkulerar uppe i huvudet på killen med sveriges mest besökta bilddagbok..

Osten

Written by Olle

mars 10, 2009 den 10:04 f m

Publicerat i livsåskådningar

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. tänkvärt

    din mamma

    mars 11, 2009 at 6:16 e m

  2. frågan är om det är önskvärt..

    Olle

    mars 11, 2009 at 7:53 e m


Kommentera

