Classic in the whutnut

Musik, kvinnor och sprit

fuck you and the dog you rode in on

leave a comment »

bingohär har vi bingo, omg!! se hur hon med handen smeker den spetsiga ”hakan”

hunden.. och här har vi det lesbiska parets hund! CUTE!! här sitter hunden på parets förra hund som dog i hundcancer  ;( 

Jag har just ängat en stund åt att gå igenom min favoritblogg och dess nya innehåll. Det är helt otroligt vilka ytliga nöjen dom här två tjejerna har (för nu har jag fattat det, det är två tjejer som turas om att få göra sig av med överbliven dekadens på internet). Det verkar som att det enda dom två håller på med är att supa och spendera pengar på skit, något som i och för sig som bör betraktas som en definitionsfråga; dom tycker säkert inte att det är skit till exempel..

Häromdagen laddade en av dom upp en bild på sig själv stående bredvid Bingo fucking Rimér! Det bara skriker framgång, eller hur? Det verkar också som att flotta middagar ingår i vardagslivet:

 

Riktigt bra middag. Löjromstoast och lax m risotto, mums! I början tyckte ja om servitören som fyllde på mina glas. Nu känner ja mer att jag kommer skylla morgondagens illamående på honom haha

Men även den göteborgska socitén i storstaden Stockholm verkar lida emotionella nederlag, något som jag lagt märke till sedan den 8:e mars. Alltså igår. Det verkar som om det lesbiska parets (jag uppfattar tjejerna som lesbiska men med det är inte sagt att jag på något sätt lägger personliga värderingar vid detta faktum) hund har åkt hem till Göteborg(!) och lämnat tjejerna i desperation, förtvivlan.

Sedan hunden lämnat flickorna åt sitt öde har frågor av allvarligare karaktär diskuterats på bloggen: girighet, otrohet, det nya pariserjulet i göteborg, förlust och saknad är ämnen som ”debatterats” flitigt. Detta var något som ledde till att en tjej börjar repetera hemska scener ur serien O.C och posta musikvideo till Coldplays låt, ”Fix You”.Vissa dagar är det inte lätt, tjejer…

Temat i dagens text får ju ändå på något sätt ses som pengar och framgång. Vad kan då vara mer passande än detta, ett modernt mästerverk:

Förstörda För Livet – En genväg till framgång

Östen

Written by Olle

mars 9, 2009 den 7:06 e m

Kommentera

