Classic in the whutnut

Musik, kvinnor och sprit

5741k!ng 4 fun 4 3v3ry0n3

leave a comment »

god mat alltså!

Jag har ett nytt mål med livet: Jag ska terrorisera idiotbloggare (en term som absolut inte innefattar mig själv) och fullständigt överösa dem med positiva kommentarer om deras totalt meningslösa och ointressanta bloggar!

Idén kom när jag letade efter snygga tjejer på facebook och hittade något som utseendemässigt hade förvånansvärt mycket gemensamt med den där dockan, Barbie. ”***** ****** Bloggar nu på http://www.***********.blogspot.com” hade hon skrivit i sin status. Road av de grupper som hon på facebook gått med i (I love champagne and champagne loves me, Carolina Gynning har det.., Stureplan (Stockholm)) följde jag länken för att hamna på lika Barbieinspirerad blogg med så patetiska uppdateringar om vad hon höll på med i livet att jag kände mig tvungen att kommentera. Jag skrev något om att maten på bilden såg god ut och hunden hon på nästa bild höll i famnen var fin, hennes första kommentarer. Jag ängnade sedan några minuter åt att fundera över varför ingen kommenterat bilderna tidigare men kom inte på något bra svar.

Syftet? Att sakta men säkert göra den här tjejen medveten om hur tråkig hon är och få henne att sluta blogga.

Nu ska jag fortsätta läsa; det stod något om läppglans och killar lite längre ner. Jag undrar om det handlar om det där dåliga ”säg till din mamma att byta läppstift”-skämtet.

Ken Knutson

Written by Olle

mars 5, 2009 den 11:45 e m

Publicerat i bloggterror

Kommentera

