Classic in the whutnut

Musik, kvinnor och sprit

miNA fAvOJiTbLOGGaJJ!!!!

with 3 comments

Ibland sitter jag och funderar över livet och dess mening och så kommer man på det: Blogga! Jag tycker det är så fullständigt fucking jävla skitball att blogga. Jag skulle kunna offra mycket för min blogg. Nu tänkte jag att jag skulle lista mina favvobloggisar..

krillebooi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1. Krillebooi hamnar som solklar etta. Den här killen gillar att festa, chilla med brudar och fotografera sig och sitt hår ur fördelaktiga vinkar. Han och hans gäng hittar på minst sagt spårade upptåg och Krillebooi har tagit det som sin livsuppgift att berätta för världen, genom bilder på sig själv, om detta. Underhållning på hög nivå. Ett besök på den här bilddagboken/bloggen och du kommer fastna. Det mest spårade är kommentarerna på bilderna när han visar upp sin trimmade mage eller extra mycket hår.

http://krillebooi.bilddagboken.se/

http://rahlenfeldt.blogspot.com/

steku

 

 

 

 

 

 

2. Har du någonsin undrat vad stekarna gör när dom inte går på klubb? No need to worry, för Schtekurai berättar om allt som händer mellan monsterbeställningarna på krogen. Den här killen har ett genuint intresse för fashion och festande. Han hatar bidragstagare och socialdemokraterna – allt som utgör en riktigt skön ”schtekare” enligt honom själv. Precis som Krillebooi saknar killen självdistans så mycket att det nästan svider om det. Mycket dekadent läsning!

http://schtekurai.blogg.se/

duffne

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Wip27 eller Kicking and Screaming, jag vet inte vad. Det är grymt oklart vad den här bloggen egentligen handlar om men jag vet att bilderna är så jätte jävla jättefina att mersmaken stannar kvar i flera timmar efter att man har lämnat datorn. Som idag till exempel, när tjejen som driver bloggen har laddat upp helt sinnessjukt artistiska fotografier på hennes nyköpta tuch-pennor, närbilder dessutom. Jag tittade för några timmar sedan och jag är fortfarande helt upprymd över hur fina pennorna va. Eller var det kanske över särskrivningen som går som en röd tråd genom hela bloggen? Eller kanske hur denna lyckade blogg tagit helt gastronomiska propotioner sedan hon kommit på att detta även kan vara hennes projektarbete?

http://wip27.blogspot.com/

Detta är min egen topp tre bland all världens bloggar. Tre intressanta, fullkomligt non-stereotypa livsöden att bara flyta med i och njuta!

Dagens hits är:

Miami Horror – Don’t Be With Her, a great song from their latest Ep, Bravado.

U2 – New Years Day

CCCCCCCCHAAAA

Written by Olle

januari 20, 2009 den 8:05 e m

3 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. hahahaha, det här gjorde min dag(och gårdag)

    haha

    januari 20, 2009 at 9:14 e m

  2. lola mig upp och ner! 😀

    housemusik

    januari 21, 2009 at 3:00 f m

  3. Du tycker dom va sjuka? Kolla den här. Och hon är helt seriös. Sinnesjuk, kanske.
    http://annawintour.blogg.se/

    Julia Frändfors

    januari 21, 2009 at 5:29 e m


Kommentera

